La Fundació Roca Galès, fundació cultural privada de promoció, fou constituïda el 6 de juliol de 1976 amb la finalitat de d’impulsar l’estudi i la promoció del cooperativisme a Catalunya. Aquest 2016 i amb motiu de la celebració dels 40 anys de la fundació, vam treballar una imatge monocroma, corporativa i coherent, que posa en valor els principis de l’entitat. La campanya de comunicació #40anys#40conceptes representa gràficament i a travès de formes geomètriques diferents aspectes de l’entitat.
Fent ús de suport web i paper, i en col·laboració amb Pol·len Edicions, treballem en el disseny d’un cartell, un programa de mà, un parell de tarjetons d’invitació als actes que celebraven, un cartell anunciant la jornada per xarxes socials i una imatge per a la projecció de fons durant la celebració. Seguint la mateixa línia gràfica s’elaboren també uns punts de llibre, que incorporen frases i dades de cooperativistes claus en la història del moviment, i els elements comunicatius de la seva memòria anual.
DE LA IDEA A LA FORMA, EL DISSENY